Kategorie

Dárek

Doprava a platba

ZPŮSOB DOPRAVY    PLATBA PŘEDEM NA ÚČET
  PLATBA DOBÍRKOU  
Osobní odběr0 Kč
0 Kč
PPL - DOPORUČUJEME99 Kč
129 Kč
Expres Van119 Kč
149 Kč
Česká pošta - balík do ruky159 Kč
189 Kč
Česká pošta - balík na poštu   159 Kč

189 Kč

 



Osobní převzetí

Při převzetí zásilky si zákazník osobně zkontroluje a případně i vyzkouší vybrané zboží.

Adresa: Vysoké Mýto 566 01, Litomyšlská 126.

 

Doprava společností PPL / Expres Van

Bezpečné a rychlé dodání do 24 hodin. PPL doručuje i v sobotu!

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu, zboží rozbalte za přítomnosti řidiče a  překontrolujte, zda-li není výrobek  mechanicky poškozen a zda-li odpovídá Vámi objednanému typu! Podpisem přepravci Kupující  stvrzuje, že zásilka byla převzata v  pořádku a nepoškozena. Pokud zjistíte závadu, zboží nepřebírejte a do přepravního listu napište –  "NEPŘEVZATO – ZBOŽÍ POŠKOZENO".

Na pozdější reklamace ve smyslu mechanického poškození  nebude brán zřetel.

Tuto skutečnost prosím ihned sdělte na tel.: +420 728 145 590, popř. e-mail: info@design-domov.cz.

 

Česká pošta – balík do ruky / balík na poštu

Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že po doručení zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, neprodleně se obraťte s reklamací na doručující pobočku / kompeteního pracovníka České pošty. Reklamaci osobně vyřídí kompetentní pracovník České pošty.

Maximální lhůta pro podání reklamace na mechanické poškození je 48 hodin od dodání výrobku.


Akční nabídka !



Košík  

Žádné zboží

Poštovné 0 Kč
Celkem 0 Kč

K pokladně

Heuréka - Ověřeno zákazníky