ZPŮSOB DOPRAVY | PLATBA PŘEDEM NA ÚČET | PLATBA DOBÍRKOU |
Osobní odběr | 0 Kč | 0 Kč |
PPL - DOPORUČUJEME | 99 Kč | 129 Kč |
Česká pošta - balík do ruky | 189 Kč | 204 Kč |
Česká pošta - balík na poštu | 189 Kč | 204 Kč |
Osobní převzetí
Při převzetí zásilky si zákazník osobně zkontroluje a případně i vyzkouší vybrané zboží.
Adresa: Pardubická 283, Choceň 56501.
Doprava společností PPL / Expres Van
Bezpečné a rychlé dodání do 24 hodin. PPL doručuje i v sobotu!
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu, zboží rozbalte za přítomnosti řidiče a překontrolujte, zda-li není výrobek mechanicky poškozen a zda-li odpovídá Vámi objednanému typu! Podpisem přepravci Kupující stvrzuje, že zásilka byla převzata v pořádku a nepoškozena. Pokud zjistíte závadu, zboží nepřebírejte a do přepravního listu napište – "NEPŘEVZATO – ZBOŽÍ POŠKOZENO".
Na pozdější reklamace ve smyslu mechanického poškození nebude brán zřetel.
Tuto skutečnost prosím ihned sdělte na tel.: +420 603 878 179, popř. e-mail: info@design-domov.cz.
Česká pošta – balík do ruky / balík na poštu
Při převzetí zásilky zkontrolujte stav obalu. Pokud obal jeví známky mechanického poškození, zásilku nepřebírejte! V případě, že po doručení zboží zjistíte pod neporušeným obalem mechanické poškození zásilky, neprodleně se obraťte s reklamací na doručující pobočku / kompeteního pracovníka České pošty. Reklamaci osobně vyřídí kompetentní pracovník České pošty.
Maximální lhůta pro podání reklamace na mechanické poškození je 48 hodin od dodání výrobku.